onsdag 19. august 2009

Om meg




Hei alle mine interesserte lesere!


Mitt navn er Erlend Berg, jeg er 17 år gammel og kommer fra en liten øy kalt Nøtterøy. Jeg interesserer meg for sport, spesielt håndball og ski. En av mine personlige interesser er en varm sommerdag med en god bok. På fritiden elsker jeg og være sammen med mine bestevenner, men jeg sier ikke nei takk til en stor fest da. Hihi!



På skolen foretrekker jeg gym og norsk, jeg elsker norsk! Jeg er veldig opptatt av musikk spesielt hiphop og popp, men jeg kan lett forelske meg i sanger fra andre sjangere.

1 kommentar:

  1. Hei, Erlend!

    Fin blogg og lang og god tekst. Du får fram mange sider ved deg selv i denne korte presentasjonen, og språket fungerer godt.

    Selvsagt elsker du norsk, hvem gjør ikke det:-)

    Bjørnar

    SvarSlett